Svettigt

Hej
Herregud så varmt det är ute. Går ju knappt att vara ute. Man svettas ju som bara den. Eller iaf den tjöcka mamman som inte pallar värmen alls nu =) Man avlider ju för guds skulle. Om det kunde båsa lite mer så skulle det vara toppen. Men det känns otroligt skönt att Lilly inte har några problem alls med värmen iaf. Dendär ungen skulle ju kunna bo i öknen tror jag haha.

Idag har hela familjen Röjerås badat. Var superskönt! Lilly & Victor badade 2 gånger men jag badade bara en. Men det var otroligt skönt att svalka sig i det 26 gradiga vattet, det måste jag säga. Hoppas på samma väder imorgon så man får svalka denna gravida kropp. Måste ju gå in i duschen varje dag så man får svalka sig när det blir så här. Men jag tror nog att dte blir lite extra jobbigt när man är gravid. Jag var ju gravid mesta delen vinter tid med Lilly så jag vet ju inte hur det brukar vara att gå runt gravid sommartid. Och jag har även svårt att äta när jag blir så här varm.

Någon som har lust att berätta hur ni hade det när ni var gravida lite mer sommartid? Eller om ni svettades endå när det var lite svalare ute?

Nej nu är det dags att slänga på färskpotatisen så det blir mat någon gång idag =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling