TGIF

Hej
Idag är det äntligen fredag & idag får min älskling semester. Jippie! Så dom närmsta 2 veckorna kommer vi båda vara hemma. Kommer bli så mysigt. Och nästa vecka är det ju 2 härliga datum med. Den 7:e är det våran bröllopsdag. Tänk att det har gått 3 helt underbara år som fru Röjerås redan. Kan inte riktigt förstå det. Och den 8:e har jag gått halva tiden med mini & då ska vi även till BM & få lyssna på hjärtat där inne. Helt underbart! Gud vad jag längtar till nästa vecka=)

Och idag är det ju en stor dag med. Idag blir min lilla tjej 14 hela månader. Jisses vad hon växer & blir stor. Min underbara lilla Lilly. Tänk att tiden kan gå så fort. Kan verkligen inte förstå det. Nyss var hon så liten & nu är hon så stor.

Nej nu är det någon som försöker stänga av min dator så det är dags att runda av nu.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

vad skönt att din sambo är hemma ett par veckor :) Mats är ledig 7 veckor och sen jobbar han 1vecka för att sen vara ledig i en vecka igen för inskolningen på Mercedes dagis - känns hur lyxigt som helst.

2010-07-02 @ 22:38:08
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling