Trött lördag

Hej
Fy vad jag har vatir trött idag kan jag säga. Men jag skyller på det här vädret som faktiskt gör en lite extra trött. Sen sov jag ju illa som alla andra nätter så jag tog idan 1 veckas haldålig sömn med 1 timmas sömn på soffan medans V & Lilly lekte för fullt här nere. Vet välbehövligt kände jag.

Idag har det ju då kanske som ni förstått inte varit mycket action här hemma & just nu sover Lilly men när hon vaknar så ska vi in till Uppsala för att hämta lite saker som mina föräldrar köpte på blocket nyss. Så vi kommer nog ta & äta lite inne i där med & sen får vi se om det blir något mer eller om vi bara åker hem. Men man kan ju hoppas på att det blir något litet besök någonstans =) Men behöver ju inte köpa något heller utan jag skulle nöja mig med lite ögon shopping. Skulle dock vilja kolla lite efter en vintermössa till mini i magen. Vi har ju overaller så sånt behövs ju inte men vi har ingen mössa av det tjockare slaget. Men jag vet inte riktigt om dom satt ut sånt redan. Men man kan ju kolla =)

Nej nu ska jag ta & skölja andsiktit lite så jag käner mig lite piggare & sen sak jag sälänga på mig lite conceler & mascara  & sen är jag färdig att åka.

Massor med kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling