Trött mama efter en dag med gnäll

Hej
Idag har det inte blivit mycket bloggande då jag haft en liten gnäll Lilly idag. Vet inte varför men idag var det tydligen en sån dag helt enkelt. Så idag har det blivit lite gnäll från min sida med 6 lite små bråk mella tjejerna som var hemme ensamma. Men det är ju det mamma livet går ut på eller hur? Att man tar dagen som den kommer & helt enkelt försöker att göra det bästa av situationen.  Och när pappa v kom hem var det dags att bege sig iväg till hans mormor & morfar där vi blev bjudna på mat & träffade hela släkten på den sidan. Så det var ju riktigt kul =) Lilly lekte med V´s lilla kusin som är 2 år & dom hade jättekul ihop. Är ju lite kul om man tänker på det att V´s mormor blev farmor året innan hennes dotter blev farmor =) Vissa är tidiga & vissa lite senare.

Men nu är jag så trött att jag nästan ser i kors så jag tror nog att det är dags att sova nu. Lilly kom i säng sent idag så det blir nog en riktigt tidig morgon imorn.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling