Tunga ögon idag

Hej
Eller god morgon kanske man ska säga. Fast jag vet inte riktigt det jag. Lilly vaknade 5.10 & tyckte att det var dags att gå upp. Och då mannen ska upp & jobba så blev det lilla jag som fick ta det. Så nu sitter det en superpigg tjej & en supertrött tjej i soffan. Och ni kan ju gissa vem som är vem. Är ett under att mina ögon ens är öppna då jag haft en jobbig natt igen. Tänk om man skulle kunna få sova någongång. Men det här är ju något som ingår när man är mamma så jag visst ju mer än väl vad som väntade innan Lilly kom. Men man blir ju så bortskämd! Lilly brukar ju somna senast 20 & sen sova till ca 8 tiden dagen efter. Och innan mini började röra sig en massa så sov man ju helt & hållet i 8-9 timmar. Så det blir ju lite skillnad.

Det som är lite sjukt är ju även att mini som sagt rör sig supermycket nattetid & det gjorde aldrig Lilly. Jag menar, här har ni en som trodde att Lilly för första gången rörde sig nattetid när värkarna startade 8 dagar efter BF. Haha. Så ni kanske förstår att det känns lite annorlunda =) Men idag är det bara 21 veckor till BF så det är ju ingen fara. Det kommer ju gå fort. Och sen kan vi ju hoppas på att denna lilla plutt har lust att titta ut lite tidigare med =)

Nej nu ska jag klä på mitt barn. Hade ju hoppas på att hon skulle somna på soffan efter ett tag men jag märker att det inte kommer att hända.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

hoppas du får sova lite längre imorgon bitti istället ;)

2010-07-01 @ 14:44:30
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling