Varm söndag

Hej
Idag är det supervarmt ute & vi ska snart åka iväg & bada lite. För om vi inte gör det komer jag storkna kan jag säga. Men jag är otroligt glad över att min lilla tjej klarar av värmen superbra så hon slipper känna som mig. Hon pringer ju runt här hemma som en galning hela dagarna & leker för fullt när man själv sitter still framför en fläkt & svettas som bara den =)

Natten gick på tal om ingenting rätt så bra. Kunde visseligen inte somna på 1½ timma men sen så somnade jag iaf. Och V kom ham vid 3 tiden men det märkte jag inte av. Men sen väckte katten oss då hon hade smitit ut när V hade kommit hem & ville inte vara ute mer så hon stod utanför vårat förnster & skrek tills vi släppte in henne. Men men. Och jag vaknade ju till & från hela nettan precis som vanligt men Lilly vaknade vid 10 tiden så vad gjorde det =) Skönt med lite sovmorgon för hela familjen. Specillet för V som fick sova 7 timmar fast han kom hem så sen.

Nej nu håller jag på att smält bort här så nu ska vi åka. Ska ta med kameran & få lite kort så vi hoppas väl på ett inlägg med en massa bilder när vi kommer hem va? =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling