Vem vill ha?

Hej
Har en hel bunt med kuponger här hemma som jag vet att jag inte kommer använda så jag tänkte kolla om någon vill ha dom =) Annars kommer dom bara kastas då jag inte kommer hinna använda dom.

Ni får säga till om vad ni vill ha & det är först till kvarr som gäller =) Jag lägger upp dom som 3 olika så fler kan hinna säga till om dom.

1. 2 st rabattkuponger som ger 40kr rabatt vid köp av 2 paket ekonomipack Liberoblöjor & en som ger 25 kr rabatt vid köp av ett paket UP&GO. (gäller tom 15/8-10)

2.En 40 kr rabatt vid köp av 2 paket ekonomipack Liberoblöjor & en som ger 25 kr rabatt vid köp av ett paket UP&GO. (gäller tom 15/8-10)

3. 30 kronors rabatt vid ett köp av pampers active fit (gäller tom 31/7-10) & 20 kr rabatt vid köp av två valfria Libero babyvård/Libero tillbehör (gäller tom 15/8-10)

Lämna en kommentar om vilken ni vill ha & er mejladress så jag kan melja er ang vart jag ska skicka dom. Och som sagt är det först till kvarn som gäller.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej hej tjejen !

länge sen jag skrev till dej, Grattis till bebisen i magen :D ..



tänkte eftersom de fortfarande är 0 kommentarer så tänkte jaggöra en chnsning på att någon kupong finns kvar ?? :P

vill inte ha någon speciell så finns de kvar så få du görna skicka en till mej (kan bli en hemlis om vilkne de bil) :D

Kram

2010-07-15 @ 20:22:10
URL: http://mammamaddis.soclog.se
Postat av: Madelene

ojj j*kla massa stavfel såg jag :)



*chansning, *gärna, *vilken, *blir

2010-07-15 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling