24 juni

Hej
Nu har vi varit vakna en timma här hemma & jag är jättetrött. Sover så otroligt dåligt på natten nu för tiden. Blir tokig. Även om jag har har fått 8 timmars sömn så har jag ju inte riktigt sova all den tiden. Bara ligger & vrider mig & vaknar till hela tiden. Vet inte om det kan vara mini som håller igång eller om det är för att magen blibit så stor at jag inte riktigt hittar en bra sovställning. Eller om det är något annat. Men så länge man håller igång under dagen så brukar det gå bra.

Nej nu måste jag byta blöja på dottern här hemma. Hon sprang precis förbi & jag kände att det var dags nu =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling