30/6

Hej
Idag verkar det bli ett okej väder.Det är lite sol ute här hemma men oj så kvavt det är ute. Och att jag sen har huvudvärk gör ju knappast saken bättre. Och jag kunde ju inte riktigt sova ut idag heller då mannen var tvungen att åka till Tierp för att på ett möte som han kom hem från för ett tag sedan. Men jag klarar mig =)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Själv skulle man ju inte tacka nej till en tur till Uppsala idag igen. Men det kan jag nog glömma =) Så vi får väl vad vi hittar på helt enkelt.

Nej nu är det dags för lite lunch för min del. Klarar inte riktigt av att äta frukost längre så det brukar bli en tidig lunch nu för tiden. Men det funkar ju det med =)

Kramar


Kommentarer
Postat av: nicole

Hejsan , allt bra den här fina sommardagen ?



Tänkte bara tipsa dig om att jag har en lyxig tävling om ett Hawaiian Tropic sett solprodukter och du får mer än gärna vara med :)

//Shoppaholly

2010-06-30 @ 12:17:56
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling