Bilder från idag

Hej
Idag har det ju varit så underbart ute & vi spenderade hela dagen hos Lillys gammelmormor & morfar. Lilly & V badade en stund ihop & hade super kul. Och såklart dog ju batteriet så det blev inga bilder på mig idag heller. Får tjata på mannen imorgon då vi ska in till Uppsala så han knäpper något kort på mig då. Annars får jag fixa något i spegeln som vanligt =)

Men här kommer lite bilder på mina 2 älsklingar

Mina♥

Söta lilla tjejen

Lilly använer sin bästa badring. Är en inbyggd bygel i den så hon sitter säkert & inte ramlar ut. Superbra!

Ja vi bjuder på dom sålänge =) Tänk att jag kunde få en sån liten fisk. Älskar att bada överallt! Baljan som poolen. Perfekt!


Kommentarer
Postat av: Vivianne

Vilka underbart söta bilder!!! Min egen prinsessa är bara 10 månader än, och vi har inte badat så mycket än, förutom i balja hemma i badrummet, då :-).

2010-06-29 @ 08:56:17
URL: http://viviannesvarld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Va stor hon blivit Lilly, var ett tag sedan jag kollade in här nu men det ska det bli ändring på!!!

Kram Sara & Siri

2010-06-30 @ 20:14:37
URL: http://www.metrobloggen.se/saraabrahamsson

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling