Dagen D

Hej
Idag är det onsdagen den 16/6 så idag är dags för RUL. Som vi har längtat! Idag får vi veta om det är en liten Leone eller en William där inne. Ska bli så kul att se om vi kommer ha en av varje eller om vi kommer få 2 döttrar. Ja tänk att vi ska bli 2 barns föräldrar =) Och sen blir det skön att veta vilket datum man ska rikta in sig på med. Förra gången blev vi tillbaka flyttade 2 dagar så vi får ju se hur det blir denna gång. Ja det blir en riktigt härlg dag idag =)

Nej nu ska jag fixa håret & sminka mig lite så jag slipper fixa det innan vi åker. Kanske kommer upp någon bild på mig när jag är klar =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling