Dagen som varit

Hej
Ja idag blev det inte riktigt som vi hade tänkt. Vi hade ju planerat en dag ihop med Sanne men hon visade sig ha fått feber så vi fick skjuta på dom planerna. Tråkigt värre! Men istället kom en mammavän hit med sin son som är 2 veckor yngre än Lilly så dom lekte här hemma för fullt. Superkul. Tack! Lilly blev så otroligt glad när hon fick en kompis att leka med. Önskar att hon skulle få leka med vänner oftare.

Efter dom hade åkt hem begav vi oss hem till V´s mormor & morfar & pratade lite. Var supermysigt. V´s syster badade i poolen som idag var 21 grader varm/kall. Vi andra tittade på. Men Lilly var otroligt avis kan jag säga. Får verkligen hoppas att tempen går upp där snart så hon får bada lite. Hon älskar ju det.

Annars har vi bara tagit det lugnt idag. Till middags blev det för min del pasta carbonara & det sista av min loka päron medans mannen åt fiskpinnar. Kan lätt bli så att man äter olika rätter när en är preggo & får konstiga panik begär =) Haha. Helt sjukt att det kan bli så man vad ska man göra? =)

Imorgon ska min älskling jobba så jag & dotterna är själva hemma. Vet inte vad vi ska hitta på men något blir det alltid =)

Såg att det inte var någon som hade något förslag på vad jag skulle lägga upp för tävling än. Men kom gärna med förslag


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Mysigt :D

2010-06-22 @ 21:15:13
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sanne

Jaa, helt värdelöst :( har nu visat sig att det är halsfluss (o feber) så det var nog tur i oturen att jag stannade hemma :/

Måste ses så fort jag är frisk, saknar er :(

2010-06-24 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling