Dagen som varit

Hej
Åh gud vad skönt det är att vara hemma! Mina stackars fötter vill inte gå mer idag kan jag säga =) Men jag fick tag på det jag var ute efter iaf så jag är mer än nöjd. Lilly fick en liten rutschkana som vi köpte inne på ÖB. Kan säga att hon ÄLSKADE den. Hon åkte en massa när vi kom hem & skrattade som bara den. En stor fullträff med andra ord. Och jag fick tag på mina ramar & fick även lite nya blommor till vardagsrummet. Och inne på gränby köpte jag ett par mamma byxor modell kostym/finbyxa som jag hittade på rea avdelningen & sen köpte jag mig även en ny parfym. Eller ny & ny. Har en liknande doft men jag tog en lite mer sommrig doft nu. Och sen var det dags för en ny BH då dom flesta andra blivit för små & då slog jag 2 flugor i en smäll då jag köpte en amningsBH inne på lindex. Och innne på Willys blev det inte så mycket då bilen var så full så det fick inte plats med allt vi ville ha. Men lite kött & kyckling blev det. Och 4 paket med blöjor så nu har vi det ett tag iaf =)

Bilder kommer imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling