Duktiga lilla jag =)

Hej
Gud vad jag känner mig duktig idag. Har tvättat 4! maskiner med tvätt men har endå 2 kvar. Men iaf. Har ju fått bort en massa tvätt idag & det känns så otroligt skönt. Hoppas på superväder imorgon med så dom sista två försvinner dom med. har legat efter emd tvätten ett bar tag som ni kanske förstår =)

Och vad har jag hunnit med mera då? Jo jag har städat hela övervåningen & plockat leksaker på hela nedre våningen. Det har ju blivit en del i rutinen man har kvällstid nu. Men det är ju en del av mamalivet. Och sen har jag renbäddat alla sängar i huset, städat inne i linneskåpet, städat badrummet, städat & fyllt på i skötväskan. Så idag har jag fått en massa gjort & känner mig värd en god natts sömn. Så nu hoppas jag på att jag ska få sova riktigt gott inatt & slippa vakna 100 gånger & inte kunna somna om.

Godnatt på er underbaringar & vi ses imorgon =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej!

Jaha ok! Hur lång tid tog det innan deitt gick bort, syns det något efter?

Ja jag tänker inte ens på att Tilda har det, det är ju hon så när det försvinner kommer det nog bli tomt!

Mysig logg o grattis till Mini i magen!

Kram

2010-06-28 @ 23:57:24
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: ellen

Ja du var minsann hurtig:) Skönt att vara det ibland också:)

2010-06-29 @ 08:21:40
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling