Efter en jobbig natt med mycket spring i t...

Efter en jobbig natt med mycket spring i till Lilly så tycker hon att det var dags att vakna vid 6.20. Inte poppis alls då jag har så svårt att somna och mycket vaknande har gjort att jag max har sovit 5 timmar inatt istället för 8-9 timmars sömn i ett sträck. Men det brukar ju bli så när man säger att hon alltid sover så bra. För dom senste nätterna har det blivit en hel del vaknande mitt i natten av ingen som helst anledning. Men denna natt slog alla rekord. Fast det skulle vara kul att veta varför hon sover sämre när hon inte får sova dagtid då jag tycker hon borde vara tröttare. Men med lite tur är det en övergångstid bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling