Gårdagen

Hej
Fy på mig! Hatar att glömma bort er underbarar läsare. Men vi var ute & flängde i Uppsala igår hela dagen & när vi kom hem så hade Lilly precis somnat i bilen men vaknade till & totalvägrade att somna om fast hon var supertrött. Så efter en massa försök & mys nere i soffan tog jag jobbiga beslutet att visa vem som bestämde över sovtiderna här hemma. Och efter en massa gråt från bådas håll somnade min lilla älskling i sin säng vid 22 tiden & sover fortfarande. Men jag ska gå upp & väcka henne så fort inägget är klart. I miss her =)

Igår drog vi iaf med oss älskade Sanne in till Uppsala där vi möte upp V´s syster & svåger & besökte biltema. Men där inne gick vi bet. Så vi rusade över till Jula där svågern hittade det han skulle ha & min älskling hjälpte till att montera det. Sen åkte vi vidare till skopunkten där vi bytte lite skor som jag hade skickat efter som visade sig vara en anings förstora. Eller dom nya är det typ med. Är så att min dotter har gått & fått sin fars fötter som är rätt så breda så på längden kan hon ha 20 men vi fick lov att köpa 21 nu så hon slipper ha för trångt på brädden. Attans att hon fick det från sin far. Kommer inte bli kul när det är dags för högklackat sen eller =) Men dom här skorna blev det iaf:
  
Alla kostade 149 kr men som alltid är det ju 3 för 2 dä så det ena blev ju gratis =) Bilderna är klickbara

Efter det gick vi till barnens hus där vi köpte ett nytt kubbspel & en pool till vårat lilla hjärta. Hon älskar ju att bada så det kändes som en bra investering. Visseligen har ju hennes gamelmormor & morfar en stor pool som hon kommer bada en massa i men det är ju bra att ha en liten här hemma med så hon kan bada hela dagarna.

Och efter det var det dags att äta lite så det blev underbar kina mat. Fy vad gott det är alltså! Åt som en häst ska jag säga er. Tror att jag åt mer än V gjorde =) Haha. Åt 4 friterade kycklingar & 3 jätteslevar & två olika grytor eller vad jag ska kalla det. Fläskot nr 1. Men jag passade på att skylla på att jag är gravid & det funkar ju alltid =) Det sjuka är att jag typ äter mini annars så jag förstår inte hur jag fick i mig allt denna kväll. Men men.

Sen gick vi en sväng inne i Uppsala där dom hade marknad & jag köpte mitt favvogodis som bara finns på just marknader & Lilly fick en stor hello kitty ballong såklart. Så det var en helt underbar dag. För en massa månader sen trodde jag npg att jag skulle göra något annat denna dag men ibland blir det ju så att man glider ifrån varnadra som vänner & då ska man självklart umgås med dom underbara man har kvar♥ Men jsag hoppas såklart att dom vi inte va med hade en underbar dag & att deras lilla kille fick en massa fint.

Nej nu är ju klockan 11 så nu måste jag få ur lilltjejen ur sängen. Hon kan ju inte gå & att hon redan är en tonåring eller. Knäppa lilla sötis♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Bea

Jag älskar också kinamat.. Åt det jätteofta förut, men nu när jag är gravid gör det mig illamående tråkigt nog =/

2010-06-06 @ 11:46:40
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling