Glad midsommar!

Hej
Idag är det midsommarafton & dagen började med moln men jag tror att solen tänker titta fram. Hoppas på det =)

Idag har vi hela dagen inplanerad så jag kommer nog bara hinna med MMS bloggning idag. Men jag ska se till att uppdatera så fort jag kommer ihåg det. men jag gissar på att det inte är så många som är inne idag då dom flesta ska fira midsommar med släkt & vänner.

Tänk, för ett år sen hade vi en liten liten flicka som firade sin första midsommar. Tänk så stor hon har blivit =)


Men ni får ha en helt underbar midsommar. Hoppas att alla får ha soligt & varmt & slippa allt regn.

Återkommer senare.

Massor med kramar


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Riktig liten sötis! Vilket BF har ni? Vi har 22 november.

2010-06-27 @ 20:30:47
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling