God morgon

Hej
Här hemma sitter jag halt själv i soffan & tar mig ett glas nyponsoppan innan jag ska bege mig till BM för att lämna ett till urinprov. Det förra visade ju att jag hade UVI (urinvägsinfektion) så nu ska vi kolla upp att allt är bra. Var meningen att V & Lilly skulle med men dom ligger & sover fortfarnade. Lilly har haft en dåligt natt av någon anledning. Vaknat flera flera gånger & varit ledsen. vet inte om det är magen eller vad det är. Men trött är hon iaf nu så hon sover fortfarande. Lilla gumman då. Så jag ska traska dit själv snart. Ska vara där 10 & det tar 10 minuter,max att gå dit så det är ju ingen fara än. Får se om dom tar lite fler prover & jag får komma in till Helen & prata lite med. Om jag får det ska jag kolla upp om det är lte för tidigt att lyssna på hjärtljuden. Älskar att höra bebisens lilla hjärta slå & det är ju ett tag sen sist & man kan ju iaf fråga =)

Nej nu ska jag hiva i mig det här sen ska jag gå.

Kram


Kommentarer
Postat av: stine - mamma till Wiggo

Vad duktig hon verkar vara lilltjejen :)

de lär sig ju fortare när de får öva också (på att äta) Hoppas du var fri ifrån UVI jag har haft mycket av sånt i mitt liv, så jobbigt!



Kram

2010-06-02 @ 22:55:08
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling