Helt slut

Hej
Åh gud vad jag är trött. Har hållt igång för fulla muggar sen kl 8 efter en jobbig natt. Har vaknat en massa inatt & inte kunnat somna om. Blir tokig när det händer. Är ju ännu jobbigare när Lilly sover hela natten & så kan man inte sova bra.

Har blivit en hel del gjort nu på kvällen med. Först så badatde jag ju Lilly. När hon somnade så dammsög jag hela nedre våningen & skurade allt sen. Känner mig iaf nöjd & glad nu när det är snyggt här hemma =)

Nej nu så ska jag ta & duscha & fixa mig lite. Blir skönt att ta det lite lugnt tills det är dags att dra igång med allt imorgon igen. Men jag har iaf världens bästa jobb. Jag är mamma till Lilly & mini i magen & jag är gift med min största kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling