Hemma

Hej
Nu är vi hemma igen. Sa ju att jag skulle MMS blogga under tiden i stan. Och jag kan ju säga att det brukar vara lättare om man tar med sig mobilen =) Så därav den dåliga uppdateringen. Men det blev inte så mycket inne i Uppsala endå. På IKEA blev det en matta till vardagsrummet & 2 pottor. Thats it. Och sen blev det inge mer handla så Lilly vart så himla trött så vi kände att det var lika bra att åka hem på engång & låta henne somna i bilen.

Vi var ju visseligen inne på sjukhuset & hälsade på svärmor så det blev ju lite mer gjort. Men vi kände att vi hellre tar Gränby på onsdag när vi endå ska in för RUL. Och om jag får min lilla vilja igenom då så tror jag nog att bebisens första kläder kommer bli inköpta då =) Handlade ju Lillys första kläder jättetidigt med & då var det även neutrala. Men denna gång får vi se hur det blir med det =) Vill att det första dom får ha på sig & som ska sparas ska vara helt nytt när det används på BB. Och jag har sagt det förut. Ja, jag är knäpp. Det vet jag mer än väl. Haha. Men jag kan säga att livet blir så himla mycket roligare då.

Nej nu ska jag sitta ner & vila mina små stackars fötter ett tag här. Får se vad vi hittar på. Men jag kommer säkert  hinna med ett inlägg till innan det är dags för sängen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling