Hmmmm

Hej
Jösses vilket tråkigt väder det är hela tiden. Jag vil ha sommar nu! Men men. Det här är väl hel enkelt en svensk sommar.

Aja. Jag sitter här med en massa tankar som snurrar runt. Är nämligen så att jag slingade mig igår kväll & jag fixade till så det skulle bli prefekt. Men efter 5-10 minuter kunde jag inte låta bli att slinga mer & jag bestämde mig för att bli så gott som blond. Men det är ju bara det att jag nu är typ blond med gulaktiga slingor. Inte allt för snyggt. Men så blir det ju när man slingar håret & fyller på men håller sig till den första tiden. Men men.

Nu vet jag iaf inte om jag ska färga hela håret blont eller om jag ska slinga brunt eller om jag ska färga hela håret brunt & sen slinga det lite ljust igen. Med betoning på lite =) Kan inte riktigt bestämma mig. Känns ju så ovant med blont & man vill ju egentligen ge det en chans men man jag vet inte. Och V jobbar ju idag med så jag är helt ensam hemma med. Och jag är sjukt sugen på lite umgänge.

Nej nu ska vi äta lite här. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling