Lite gott

Hej
Just nu sitter jag & slötittar på tvn. Finns ju inte så himla mycket att titta på så det blir en hel del surfing på datorn samtidigt. Men jag har ätit lite gott iaf. Åt vattenmelon idag igen. Så himla gott. Är så otroligt sugen på frukt hela tiden denna gång & det är uppsattat kan jag säga. Jag gillar verkligen frukt men det brukar tyvärr bli så att man väljer lite godis istället. Men eftersom jag inte har något sug efter godis & bara mår illa av det så äter jag gärna massa frukt & gott =)

Kan även tillägga att mini leker loppan inne i magen på mig. Kommer nog inte ta lång tid innan man känner rörelserna på utsidan med så som plutten håller på. Mys! Har verkligen saknat dom små sparkarna. Men det kommer nog låta lite annorlunda om ett par veckor ska ni se =)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Therese 23 år och mamma till Alicia

Hej där!

Gud vilken härlig och fin blogg :)

Hittade dig inne bland Evelinas(HappilyEverAfter) kommentarer och blev genast nyfiken på dig..



Hoppas allt är bra! :)



Kram / Therese

2010-06-22 @ 23:04:42
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling