Lördag

Hej
Oj vad jag var trött imorse. Märks att man har gått & lagt sig sent ett par kvällar & gått upp lite tidigare än vanligt. Lilly vakande 6.30 & jag kom ur sängen vid 9.30 tiden. Jag behövde verligen dom där 3 extra timmarna kände jag. Man är ju extra trött när man är gravid & när man inte kan sova hur som helst som när man var gravid med Lilly så får man ta det lilla man kan få =)

Och när jag kom ner så möttes jag av världens syn. Haha! Lilly hade fått tag på oboy burken som stod på bordet & fått den över sig. Gud så hon såg ut. Riktigt fin var hon. Tror V knäppte kort så jag får kolla det sen. Och jag som badade henne igår. Tur att det bara var pulver.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Skulle vilja umgås med någon. Men vi får väl se hur det blir med det.

Nej, nu måste jag ta & äta lite. Har inte hunnit det än =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling