Magbilder!

Hej
har precis kommit hem & är supertrött så jag tänkte bara lägga in mina magbilder som jag lovade & sen blir det sängen för mig. Men här kommer lite bilder. Blev inte så himla bra men jag ska be V att knäppa några imorgon alt. ställa den på självutlösaren.


En bild på magen utan tröja. Blev dock inget bra kort. Är nog nästan större i verkligheten tycker iaf jag =) Men sen kan det vara vinkeln som gör det. Inte vet jag.

Inte det bästa kortet det här heller. Men man ser ju iaf att det finns en kula där =) Eller?

Här tycker jag nästan att man ser lite lite bättre hur stor kulan verkligen blivit. Känns som att den inte behöver växa mer nu =) Men det är ju lite mer än halva tiden kvar så jag kommer väl bli stor som ett hus denna gång.

Sorry för att det blev lite dåliga kort men dom är precis tagna & mina ögon står in kors så det får bli nya lite bättre imorgon istället. Nej nu är det dags att sova lite. Hoppas att det blir lugnt denna natt så man är utvilad imorgon.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling