Magbilder

Hej
Tänkte ta & lägga ut lite magbilder där jag inte har tröjan på mig. Skulle ju ha lagt in dom för ett tag sen man jag har helt glömt det. Men jag skyller på att jag är gravid =) Då får man ju bli lite virrig.

Men här kommer dom då. Det är från veckan som har gått.

Den är ju rätt så stor redan nu.

Lite annan vinkel. Kan inte förstå att det är min mage riktigt. Är jag verkligen så där stor?

Här ligger jag ner. Det här är taget för en vecka sen =)

Ja det var några bilder iaf. Hittade inte så många bra. Såg att spegeln var otroligt smutsig så även om vissa kort blev bra vart det inte så snyggt med en massa kladdfläckar från Lilly över halva spegeln =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling