Mini i magen+funderingar

Hej
Ja nu är snart denna dagen över. Har precis ätit en toast då jag var jättehungrig & nu har jag kommit till ro att blogga lite =)

Ja vad ska jag säga om UL? Det var ju helt underbart såklart =) Man såg allt riktigt fint & allt såg ju superfint ut. Men vi fick ju tyvärr en otrevlig BM som gjorde UL. Hon frågade flera gånger om jag verkligen hade haft regelbunden mens fast jag vet att jag hade det. Men vi blev ju tillbaka flyttade 6 dagar som jag skrev i ett tidigare MMS inlägg. Så nu gäller 25/11-10. Och hon vägrade mer eller mindere att försöka se vad det var för liten filur där inne. jag frågade om jag inte kunde få ställa mig upp & hoppa eller om hon bara kunde peta till mini men hon bara fräste tillbaka sitt nej. Man kan ju faktiskt vara trevlig då det ska vara en underbar upplevelse för föräldrarna. Men vad ska man göra?

Så nu funderar vi på att åka till Stockholm & göra ett till UL & kolla upp vad det är & även kolla om datumet vi fick stämmer. Ska kolla runt lite imorgon tänkte jag. Någon som har gjort det & kan tipsa lite kanske?

Sen tänkte jag kolla hur era små i magen har haft det med hjärtljuden? Skulle vara kul att kolla om skrönan funkar eller ej. Ni vet det där med att tjejer har över 140 slag & killar under? Lilly låg alltid över 140 & det var ju rätt. Och mina kusiner som har fått har det stämt på med. Så ni får ju jättegärna säga hur det var med era =)

Men som sagt. Mini mådde ju bra & det är ju såklart det viktigaste =) Min lilla älskling


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram!

2010-06-17 @ 08:08:14
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Theres

När jag väntade min son så låg hjärtljuden på 148 eller 150 vid varje koll, så för mig stämde inte skrönan i alla fall!

2010-06-17 @ 10:42:29
Postat av: Evelina

Tittut är väl bra i stockholm?



Jag tycker den där gränsen för hjärtslag ska flyttas till 150 (som man läser på en del ställen) för de flesta tycker jag har 140 oftast men jag vet många småtjejer som haft över 150 men ingen kille. Jo E hade över EN gång men annars låg han på typ 140-147 varje gång. Systers Freya hade alltid 150 och uppåt och hennes Loke hade som min E...



Mysigt med kattungar förresten! Och energi har jag inte så mycket mer än nån annan, hade ju tagit det lugnt hela kvällen och blev rastlös och så var jag ensam haha...



Kram!

2010-06-17 @ 22:49:30
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: angelica

Min Pontus låg oftast runt 135 i hjärtslag. =)

2010-06-19 @ 20:54:08
URL: http://chokladmumms.blogg.se/
Postat av: Johanna

Var på RUL i fredags och fick se en liten snopp! Hjärtljuden låg på 150, så det stämmer nog inte alltid :)

2010-06-20 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling