Mys!

Hej
Ja den här dagen har ju inte innehållt så mycket. Vi har mest bara varit hemma & växlat mellan fotboll & bröllop. Jag gillar ju inte fotboll men jag har ju en man som är intresserad så man får väl offra sig lite.

Blev inge besök alls idag så det har bara varit lilla familjen som har umgåtts idag. Eller ja, vi träffade ju Lillys syssling med mamma när vi var in på affären & dom lekte ju lite ihop. Åh det skulle vara så kul om hon skulle få leka av sig lite mer med kompisar. Men det blir ju tyvärr inte mycket sånt. Men vi blev dit bjudna någon dag så det får vi ta tag i  =) Sen ska vi åka iväg till en annan bekant som har en son som är ca 1 år äldre med som Lilly ska pröva leka med. Och imorgon fyller ju min syster 16 år & då kommer hon få träffa en till syssling så vi får hoppas att dom kan leka av sig. Och jag & mamman ska prata bebisar =) Hon ska ha 1 månad innan mig så det blir kul att ha någon att prata med.

Just nu sitter jag & V och kollar på just fotboll & myser lite. Jag fick sug på marianne så det har jag på bordet & ett glas loka. V har chips & läsk istället han =)

Nej nu ska jag vara lite gosig här. Men vi ses senare

Kram


Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Vilken fin blogg och fin presentation! Man får gratulera allt som hänt dessa 8 år!

2010-06-20 @ 06:11:17
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling