Nämen

Hej
Nu är vi precis nyätna & glada. Idag blev det tacos. Gott!

Innan maten satt jag & funderade på hur mycket kläder vi hade i unisex så jag gick upp & hämtade dom 2 lådoran med 50-56 kläder som stod i skrubben. Och oj vilken chock jag fick! Hade ju hur mycket som helst. Så det behövs inte mycket till mini i magen kan jag säga på engång. Det som behövs är overall i strl 50, någon till tjockmössa, strumpbyxor & någon pyjamas. Så det känns ju jätteskönt att veta hur vi har det med kläder. Skrev faktiskt upp allt som fanns i lådorna så nu vet jag precis vad jag har. Både i flickkläder & i unisex. Hade hela 28! bodies i unisex färger. Herregud. Så det enda som ska köpas på den fronten är en lillasyster/lillebror body. Sen får det nog räcka =) Och byxor behövs inte heller. Eller strumpor & tjocktröjor. Vilken lättnad liksom.

Ska dock införskaffa den liknande dress som Lilly hade på sig när vi åkte hem. Vill ju att dom ska ha liknande sett som det första dom hade på sig. Lite gulligt ju =)

Men här kommer en bild på alla unisex kläder vi har. Än sålänge =)


Kommentarer
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

ååh så mysigt att hålla på med små minikläder :) om man trycker på "följ min blogg" knappen så kommer man till en annan blogg?

2010-06-17 @ 22:32:22
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling