Ny dag

Hej
Igår var det inte mycket tid hemma & därför blev det dåligt med uppdatering. Och nu på morgonen har vi städat här hemma lite jag & min dotter. V jobbar ju som vanligt idag så vi håller på att leka & ha lite mysigt nu när pappa inte är hemma. Det blir ju helt annorlunda när hennes pappa inte är hemma vilket man verkligen märker. Hon behöver ju bara uppmärksamhet ifrån en förälder vilket gör att hon blir lugnare & hon vill leka mer ensam. Riktigt konstigt men så har det varit länge nu.

Igår gjorde jag storkok så jag kunde frysa in mat till Lilly. Hon äter ju inte barnmat längre & har inte gjort det på hur länge som helst så när man gör mat så kan jag lika gärna göra mer om hon gillar det så man kan frysa in. Så nu har hon 7 middagar av fisk som ligger i frysen. Och potatis till det. Prefekt. Ska göra något med köttfärs idag tänkte jag & tror nästan att jag ska ta fram 400 g till så man har till henne sen med. Så underbart att ha & så kul att min dotter gilar maten jag lagar till henne med =) Men blir så lycklig så man nästan börjar gråta när ens dotter efter första tuggan säger MMMMMMMMM hela tiden. Det är lycka det!

Nej nu håller jag bara på att kolla på reprisen av biggest loser så jag får nog avrunda nu annars kommer det här inlägget ta år & dar att skriva klart.

Kram♥

Mina 2 barn som jag älskar så in i bomben. Hoppas att ni vet det mina små älsklingar♥


Kommentarer
Postat av: Mato

Vilken sötnos hon är! Jag såg förresten ditt inlägg angående att flyga med små barn och du har helt rätt angående det där med nappen. Oftast så skriker barnen för att de slår lock för öronen och om de suger på ex. en napp eller har ngt att dricka så sväljer de ju och då brukar lock släppa - precis som för oss. Du verkar vara en klok mamma på många sätt - det märks när man läser det du skriver. ;) Hur många veckor har du kvar tills ni är 4 i familjen? :D

2010-06-03 @ 13:07:41
URL: http://torbjoernsdotter.blogspot.com/
Postat av: Evelina

Söta lilla magen och söta lilla tjejen! Vilken lycka med två mirakel :-)



Kram!

2010-06-03 @ 21:59:29
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling