Ny vecka & nya tag

Hej
Jaha nu är det måndag & ny vecka då. Tänk vad allt går fort. Och på torsdag kan jag äntligtn säga att jag har gått 18 fulla veckor i graviditeten =) Trodde ju att jag redan skulle vara det men tydligen inte. Men men. Får väl hoppas att hon flyttade fram oss lite för långt så man slipper gå lika längen med mini i magen =) Man måste ju alltid tänka positivt eller hur? Haha.

Jaha, vad kommer dagen bjuda på då? Ingen aning kan jag helt ärligt säga. Skulle vilja träffa någon kompis men det får vi ju se hur det blir med. Alla verkar ju vara så upptagna nu för tiden så ingen har riktigt tid med mig =) *en liten vink där*

Annars ska jag väl försöka vika kläder & kanske få golvet skurat denna dag. Är duktig på att glömma slänga moppen i maskinen märker jag. Men det ska göras på engång. Lika bra att jag gör det nu så jag inte glömmer det =)

Nej nu ropar familjen på att jag ska komma & äta lite. Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna kusin

Jaa synd att jag är i Leksand, annars hade jag hemskt gärna kommit till dig :) Får komma när jag kommit hem :D Kram

2010-06-21 @ 16:53:44

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling