Snälla tjejen

Hej.
Nu har jag precis vaknat efter en liten lur på soffan. Däckade tydligen där för ca 1 timma sen & Lilly tyckte tydligen att hennes mamma skulle få sova. Hon kom fram en gång & petade lite försiktigt på mig & hade med sig sina kex & undrade om hon kunde få ett. Självklart fick hon det. Lilla gumman. Tur att hon är så snäll mot sin gamla mor =)

Nyss kom V ner så han är nog lite mer utvilad än mig då han har haft hela goa sängen för sig själv i 4 timmar nu. Så vi ska ta & äta lite frukost eller vad vi nu ska kalla det för nu. För Lilly blir det väl mer ett mellanmål då hon fick lite välling när vi kom ner. Ni ska inte tro att jag är så trött att hon inte får något att äta eller =)

Ses senare hoppas jag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling