Sol!

Hej
Åh så underbart det är ute. Nu är verkligen sommaren här. Och den är efterlängtad. Love it! Och idag får jag bort den sista av tvätten med då eftersom jag kan hänga ut allt. Så himla skönt. Jösses.

Inatt sov jag superdåligt. Vaknade masor av ingen anledning. Och en gång vaknade jag av att 2 hankatter stod & bråkade nedanför vårat fönster & dom gav sig ju aldrig heller. Så tillslut gick jag ner i bara trosorna & sprutade vatten på dom. Och inte fasiken rörde dm sig för det. Så jag fick ta saker som stod på verandan & kasta efter dom. Tog 10 minuter innnan dom sprang iväg. Och jag kunde ju inte somna om heller. Blir tokig på detta. Farför kan jag inte sova? Behöver ju verkligen sömnen för att orka leka med min lilla älskling som har energi till 1000. Men men. Får hoppas att det ger sig snart.

Förresten. När jag äntligen sov så drömde jag flera flera gånger att vi skulle på en liten pojk =) Så dt kanske är det där inne =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling