Solig söndag

Hej
Här hemma är det äntligen sol ute. Och det ska utnyttjas. Fast inte på det viset man tror kanske. Jag ska nämligen tvätta men massa kläder dag som ska få hänga ute på tork.

Är nämligen så att jag bara har en superliten tvättstuga & det enda stället jag kan hänga tvätten där inne är i torkskåpet. Som är trasigt. Så jag kan ju bara tvätta en tvätt på morgonen & hänga den. Och hoppas på att den hinner torka till nästa morgon. Och sen blir det ju ofta att man hel glömmer bort att slänga i en ny tvätt så det skitiga bara växer. Men idag hoppas jag på att få ut 2-3 maskiner så jag hinner ikapp. Slängde i en maskin i gårkväll så det har jag redan fått ut. Och en till är på G. Så jag känner mig duktig idag.

Nej, nu ska jag ta lite macka & te. Har ju inte hunnit äta än. Lilly sov btw superbra inatt. Vaknade inget & sov till 9.30. Helt underbart skönt kan jag tillägga =)

Kram♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling