Sömntutan Lilly

Hej
Idag var jag tvungen att gå & väcka våran lilla skrutt vid 10.20 tiden då jag tycket att det fick räcka då. Visst tycker jag att det är otroligt skönt att få sova ut varje morgon men det räcker med att få sova till 9 för mig. Jag vaknar varje morgon vid 9 så jag är ju utvilad då. Så nu måste vi få ordning på lillans sovtider så det blir lite ordning på torpet. Nu är det slut på dagslurer. Hon behöver verkligen inte dom. Vilket känns konstigt då hon bara är 13 månader. Men alla barn är ju olika & Lilly verkar vara en som inte behöver dagssömn längre. Och i samband med att dom försvinner hoppas vi på att hon kommer i säng vid 6 tiden & sover till 7-9 tiden nästa morgon. Det vore prefekt. Hur det går vet jag inte men vi hoppas på det bästa. Än har hon inte visat sig trött & vi hoppas på att hon själv känner att det är skönt att slippa dagsluren.Man börjar ju tro att hennes säng är för skön eftersom hon sover så länge =) Från ca 20-21 till 10-11 tiden. Tonåren är redan hät liksom haha Hon har precis ätit en hel sål med yoggi så hon är verklingen på topp just nu & vi hoppas att hon kommer vara supernöjd till kvällsmaten för att sedan hoppa i säng. Våran lilla skrutta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling