Storkok

Hej
Nu har vi ätit en massa god mat som lilla jag lagade. Fixade 2 hela ungsformar med min fake-lasange. Så nu har vi en hel form att frysa in. Har redan fixat 7 uppdelade potioner till Lilly så nu har hon det med. Fy vad jag känner mig duktig just nu =) Haha

Idag har jag & busen varit ute på bksidan här hemma & lekt lite. Vi plockade en stor bukett med syrener så nu dofar det underbart här i huset. Sen kastade vi lite boll & hade oss. Men sen kom det lite stänk så vi gick in för säkerhets skull men det blev inte mycket mer. Men när vi hade varit inne ett tag så somnade vi båda på soffan tillsammans & sov ett tag. Mys!

Just nu leker Lilly lite här i vardagsrummet men jag skulle tro att hon snart vill bada eller sova lite men vi får se vad som händer. Men nu ska jag ta & leka lite med henne så bloggar jag mer sen.

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sV: skansen är mysigt :D Där har man vart måååååånga gånger haha :D

2010-06-03 @ 20:18:27
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: ♥anna♥

Underbart när man laddat lite i frysen!

2010-06-03 @ 22:40:16
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Dom har ju byggt en ny mini bergodalbana för småttingarna, tuff tuff tåget :) Vet inte hur den ser ut men den är säkert mega rolig :) Hoppas ni kommeri väg någon dag :)

2010-06-04 @ 10:17:41
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling