Tänk vad man minns

Hej
Idag har jag suttit med en massa kort på Lilly & fixat med hennes album. Är verkligen helt sjuk hur dom små förändras. Hon ser verkligen helt annorlunda ut på alla kort. Ska bli så kul satt se hur hon utvecklas gemon åren. Man är verkligen lyckligt lottad som får vara med på den här resan. Och snart är det ju dags att börja på en ny liten resa med ett till litet barn som man får följa. Lovely♥

Och på tal om bebisar. När Lilly hade vaknat från sin lilla lur gick jag upp till henne & så lekte vi lite. Och då fick jag för mig att kolla genom & sortera lite mer mini kläder. Gud vilken underbara minnen man genom att bara kolla på dom små kläderna. Även om vi inte får en tjej denna gång kommer jag inte kunna lämna bort alla tjejkläder om min kusin får en liten flicka då visa plagg innehåller för mycket minne. DDet är konstigt för man borde ju känna samma sak för alla minikläder men det är vissa man verkligen inte kan släppa. Men så kanske det är för flera?

Nej nu är det nog dags att lägga min lilla prinsessa.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling