TGFI

Hej
Idag är det fredag igen & mannen jobbar som vanligt. Så det är jag & Lilly som är här hemma & roar oss =) Just nu håller hon på att äta lite korv & jag ska snart äta pannkaka. Lilly gillar inte riktigt det så hon får sin favorit istället =)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Glömde ju helt bort att slänga in moppen i maskinen så det blev inga rena golv här hemma igår. Ska fixa det ikväll tänkte jag istället. Men jag hann fixa en stor lekhage till våra kattungar iaf =) Dom är ju 5 veckor idag & dom är riktiga busar. Så det var dags för dom att ha större yta att leka på. Men jag kan iaf säga att jag har jagat mygg som aldrig förr här hemma. Både i går & idag. V hade öppnat försterna i tvättstugan igår morse & när jag skulle gå & hämta mackorna igår kväll så stod dom fortfarande öppna vilket gjorde att vi hade halva myggskaran i Sverige inne. Tur att man har ett myggracket så det går bra att få bort dom. Men men jobiga är dom iaf.

Nej nu måsta jag ta & äta lite. Börjar kurra i magen nu =)

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling