Torsdag

Hej
Oj vad vi har haft fullt upp idag. Jösses. Efter 12 tiden så hade vi ätit lite sågick  jag & Lilly upp till hennes rum för att sortera bland hennes kläder. Så lite kläder hamnade i sina lådor igen & det skom var för litet hamnade i sin storlkets låda i hemmes skrubb. Och efter det så tog jag ut alla kläder i större storlekar som låg i en annan skrubb & sorterade dom så nu står allt i ordning på hennes rum i skrubben. Och efter det plockade jag isär spjälsängen & ställde den i den tomma skrubben tillsammans med extra stolarna & en massa annat . Så nu har jag en skrubb kavar som jag ska ta en annan dag.

Efter det städade jag hela nedre våningen & skurade golvet. Och då ramlade Lilly såklart när jag höll på med det. Men det var tydligen ingen fara då det blev smågnäll i 1 minut & sen glada miner.

Sen var vi iväg & handlade en massa mat så nu har vi lite i både kyl & frys. Och sen tog jag & badade en trött tjej medans V tände grillen. Så nu sitter jag här för att kolla på finalen avbiggest loser & en supermätt efter att ha ätit flintastek & potatissallad. Haha, passande va? Inte så himla mycket kanske men man.

Nej, nu måste jag titta här. Återkommer efter det är slut.

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling