Underbara tisdag

Hej
Idag vaknade jag av att Lilly lät vid 8.30 men sen verkade hon somna om eller leka inne på sitt rum & jag fick sova en timma mer. Tack underbara dotter♥ Hennes pappa ville dock inte gå upp då så hon gick precis ner på toaletten nu så han fick sova en stund till. Men jag har inte ätit frukost än så det blir ju perfekt det. Lilly har redan ätit en hel leverpastejsmacka så hon är supernöjd. Just nu sitter jag & väntar på att mitt thé ska bli klart. Dricker alltid en kopp forrest fruit på morgnen. Är så himla gott.

Idag ska vi träffa underbara Sanne. Så vi får se vad vi kommer hitta på idag. Kul kommer det att bli iaf =)

Men efter vi har ätit ska vi bege oss till apoteket & köpa lite silonsalva. Det var det som funkade bäst på Lillys eksem så nu tar vi på lite varje gång vi byter blöja. Eksemen är ju inte kvar utan som håller på att flagna men det känns bättre att vara på säkra sidan & köpa en tub hem & en till skötväskan. Sen får vi se vad vi hittar på efter det.

Nej nu ska jag dricka mitt thé. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling