Uppsala

Hej
Som ni säkert förstår på rubriken ska vi bege oss in till Uppsala om ett tag =) Är dags att storhandla en massa mat & även köpa lite ramar & en spärr till ugnen på IKEA. Sen hoppas jag ju såklart på ett litet besök på gränby men vi får se hur det blir. Ska åka in med min mamma & familj & även V´s syster ska med. Kommer bli superkul att åka in. Har velat åka in ett bra tag nu men idag fick man ju sina pengar så då kan man lika gärna se till att storhandla en massa mat istället för att handla här hemma där det blir mycket dyrare än i stan. Så nu ska vi bunkra upp =) Haha.

Men jag ska ta & MMS blogga under dagen så ni får se vad vi hittar på idag. Om vi ses är det bara att komma fram & hälsa. Älskar att träffa nya människor =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling