Välkommen Juni

Hej
Ja nu har denna underbara månad börjat. Nu är det verkligen sommar. Så nu väntar jag mig en massa fint väder & en himla massa utemys =) Och denna månad är det ju dags för RUL & då vi äntligen får se våran lilla bebbe i maggen. Kan inte förstå att tiden går så himla fort. Nyss hade man ett test i handen som visade ett plus & snart ska man få se den lilla krabaten. Tiden bara susar ju förbi så snart är det 19:e november & våran lille är här♥ Kan inte vänta =) Eller jo, jag har ju världens underbaraste Lilly här hos mig så det är klart jag kan. Skulle vi inte fått flera barn kan jag verkligen säga att den lilla prinsessan verkligen är den underbarast vi kunde fått. Är så stolt över henne.

En underbar liten tjej som verkligen inte var en badkruka i Turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling