Vilken kväll

Hej
Ja ni. Vad ska jag säga. Vilken kväll. Efter att Lilly hade gått & lagt sig somnade jag en snabbis på soffan då jag kände hur huvudvärken kom smygande. Och när jag vaknade var den borta. Så skönt. Och sen kom jag på att jag skulle färga mitt hår. Började vid 10 tiden & blev klar vid 00.20 tror jag. Ja herregud. Först färgade jag håret brunt. Mörkbrunt då det är den färgen jag alltd tar så jag vet att jag gillade den. Och gud vad skönt det var att bli mörk igen. Och sen tyckte jag att det blev ju snyggt men ja lite slingor skulle ju vara pricken över it. Lät det sitta i 45 minuter för att det skulle ta riktigt bra. Vad händer. Jo när jag sköljer ur det blir det röd/gul/orange/ljusbruna slingor istället. Skitfult. Vad hände liksom? Som tur var hade jag inte använt hela burken med den bruna färgen så nu är jag helbrunett. Snacka om att håret inte ville bli blont. Haha. Ja ja det blev ju bra tillslut. Är iaf nöjd med detta. Det enda är ju att man ser blekare ut nu men jag får ta & lägga mig & sola ett tag eller ta lite BUS. Antingen eller.

Ja så nu vet ni varför jag inte uppdaterade någonting igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håret kan ju reagera lite lustigt när man är gravid. Har kompisar som färgat med precis samma färg som vanligt, men ändå blivit orangea i huvudet :-)

2010-06-15 @ 12:19:48
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling