16/3

Hej
Idag jobar V igen. Så jag är ensam hemma med skitungen. Och ont i ryggen har jag med. Så det är en perfekt dag kan man säga =) Nej men det funkar. Får ju helt enkelt funka.

Än så länge verkar allt gå bra med bebis i megen. tror nog att illamåendet börjar lugna ner sig så det kanske är en lite kille i magen isåfall =) Vem vet? Nej men eftersom jag mådde illa hela tiden med lillan så kanske det är av den andra sorten när det känns på ett annat vis nu. 

Ni som har fått flera barn, har era graviditeter varit lika? Med samma kön eller olika kön?

kram

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi så spännande att se vem som bor i din mage nu!

Jag har ju bara en killgraviditet bakom mig och mådde illa mellan vecka 7 och 11 ungefär.

Min syster har både tjej och kille! Med Freya mådde hon jääätteilla och var yr och så där, länge. Med Loke var det lite småillamående i början... Så visst kanske det stämmer ;-)!



KRAM

2010-03-16 @ 11:45:10
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: sandra

ja ska förstöra för er nu... ;) jag har två pojkar, första killen mådde jag lite illa men inte så farligt, magen stod rätt ut och jag såg ut som om jag skulle spricka, med kille nummer två så spydde jag som en gris till vecka typ 25 och hade en liten mage som låg lågt ner, min första vägde 3,8 medans andra killen när jag hade liten mage vägde 4,2 så nu förstörde jag myten om både magar och hur man mår! förlåt! ;)

2010-03-16 @ 16:44:25
URL: http://www.fruforeback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling