18/3

Hej
Igår blev det tyvärr ingen bloggning då jag var i Uppsala hela dagen för att fixa håret. Blev kort =) Gud vad skönt säger jag bara. Och när jag kom hem åt vi lite & sen gjorde jag slingor & sen däckade jag faktiskt på soffan kl 21. snacka om trött mama =)

Jag & Lilly ska snart bege oss till BVC där vi ska träffa en tandis som ska berätta lite om skötseln om tandarna så det blir nog lite intressant. Och sen ska vi även kolla vikt & längd. Ska bli så himla kul att se vad man har för klump nu =) Hon har verkligen blivit tung nu tycker jag. Och lång med. Men det var ju 2 månader sen vi var där sist så man får väl panik när man märker hur stor hon verkligen är. Sist var hon iaf 71 cm lång & vägde 8560g & hade huvudomfång på 44 cm så jag gissar på att jag kommer ramla av stolen när jag hör vad det är nu.

Fast hon har ju börjat köra med matvägra light här hemma just nu. Till&med välling & gröt. men provivas nyponsoppa går mer än gärna ner så man får väl vara glad för minsta lilla.

Nej nu sak lilla proggo jag gå & kissa & sen ska vi fixa oss för BVC. Ska vara där 10.30 men vill gärna vara där tidigare för att kolla vikt & längd innan.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Nää inte mörda mamma än så länge iaf. kanske kommer sen när det vill börja röra sig så jag känner. börjar bli lite otålig nu men jag får nog min beskärda del sen när skrutt sätter igång=)

2010-03-18 @ 11:43:29
URL: http://juztlittleme.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja mega kul :D Tack!

2010-03-18 @ 16:43:34
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

gick inte att kommentera inlägget ovan. Lilly väger 30g mer än Wilgot och har lika stort huvud :D haha!

2010-03-18 @ 19:22:16
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Maria Lindström

Hej kusin..

Vilken fin blogg du har!!

Kul att följa erat liv och grattis till den lille i magen!!

Kram Maria

2010-03-18 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling