1:a mars

Hej
Fy vad jag är trött på all snö just nu. Det får ju gärna ta & sluta snöa någongång tycker jag. Mu är det ju 1:a mars så nu ska ju våran börja. Men det verkar som vi får vänta på den ett tag till.

Just nu har jag en liten tjej som står här vid stolen & säger mamma-mamma-mamma-mamma. Det är ju superhärligt att hon säger det hela tiden. Värmer verkligen mitt mammahjärta♥ Hon kan ju säga pappa med men det blir inte lika ofta som det blir mamma. Plus att hon har sagt mamma längre än pappa så hon har ju övat mer på det =)

Idag vet ju inte vad vi ska hitta på. kanske åker till någon eller bjuder hem nån. Vi får se. Men just nu har jag en liten arg & trött figur som står & sliper i mig så det är nog dags att byta blöja på henne & sen lägga henne så hon får ta sin lilla nap för idag.

Kram på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling