Alla vagnarna en gång till

Okej. Nu ska vi uppdatera er om alla vagnarna som finns att välja mellan. Så här kommer alternativen igen:

UJ:n. Syper snyg & smidig men är tyvärr lite för stor för våran bli men iaf.

Easywalkern. Får kanske plats i bilen om man har tur. Likar Ujn man vi har inte sett den i verkligheten än så där kan jag tyvärr inte ge något betyg.

Carenan. Ser nästan ut som dom 2 ovanstående men är billigare. Mycket billigare. Typ halva priset & kanske kan gå in i bilen med. Har sett lite snabbt i verkligeheten men vi gick typ bara förbi den då.
 
Brion. Tror inte att den går in i bilen men den är ju bra eftersom det är en brio & det är ju bara det vi har haft än sålänge. Men barnen måste dela plats men jag tror inte att Lilly skulle göra någon mot sitt syskon. Är även den enda vi kollat på utan swirrhjul.

Emmaljungan. Samma här. Tror inte att den går in i bilen men barnen måste dela plats här med men jag tror inte att Lilly skulle göra någon mot sitt syskon.

Swirrhjulen gör ju det mycket lättare att köta vagnen när man har 2 klumpar i så det är ju ett stort +


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Den beiga! :D (stavning?)

Emmaljungan

2010-03-27 @ 23:17:17
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

sv; köket fick hon till julklapp, så då var hon 1,5 ungefär ;)

2010-03-28 @ 11:41:42
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

*spisen

2010-03-28 @ 11:42:03
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling