Barnlös shopping

Hej
Idag har Lillys farmor varit barnvakt då vi skule iväg & lämna godis i Enköpning & vi ville ju inte att hon skulle behöva följa med då hon som sagt blir åksjuk. Så idag har vi varit två helt vanliga vuxna fats man måste väl räkna in bebis i magen med. För oj vilken kula jag har nu. För någon dag sen såg man den bara på kvällen men idag har den funnits där hela dagen. Så man kände sig iaf duktig när man köpte lite mamakläder på H&M idag =) ska försöka knäppa kort på av jag köpte istället för att bara skriva så bilder kommer förhoppningsvis senare idag & då kommer ju även bilder på magen min. Hjälp. Jag är i v 6+5 idag & har redan en hård rund magen. Och den behåller formen när jag sitter ned. Visst, jag förstod ju att den skulle komma tidigare denna gång men då här tidigt trodde jag inte.

Nej nu vill dottern ha en flaska välling & sen hoppa i säng.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling