Btw

Lilly har nu fått 2 tänder till i överkäken & 2 till där uppe kommer nog snart bryta fram. Hon har ju haft konturerna till dom här 4 tänderna ett bra tag men 2 har äntligen tittat fram så nu väntar vi på dom andra 2 med spänning. Så just nu är hon stolt ägare till 4 tänder =)

Lilly gick ett par steg själv idag! V höll i henne när vi båda satt på huk & så sträckte jag ut armarna & sa "kom då gumman" & hon gick ett par steg själv då! Tillbaka till pappa blev det samma sak sen med =) Men sen tog orken slut.

Hon kan nu säga däh (där)
ische (kisse)
att (katt)
mamma & pappa

Stolt eller vad =) Mitt lilla hjärtegull ♥

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

duktiga tjejen :D



sv: Ja jag anade nästan det, hoppas den inte kommer!!



Haha ja visst är det! :P



Kram

2010-03-13 @ 23:01:32
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling