Febrig Lilly

Fy vad jobbigt det var för ett tag sen. Lilly var vaken till för ett litet tag sen då hon kom på att hon var super trött vid halv 5 tiden så hon ville vara vaken någon timma längre än hon brukar. Men när jag tog upp henne för att ge sista vakna målet kännde jag att hon var super varm & kollade då tempen som låg på hela 39.2 grader. Lilla busen då =( Visst har hon väl varit lite extra gnällig idag men det var inget man tänkte så mycket på. Det enda som ploppade upp var att dom sido tänderna kanske krånglar när det äntligen tänker spricka fram men det var inte att oroa sig för tyckte vi. Men nu när jag kollade tempen kände jag på engång mig som en superdålig mamma. varför kollade jag inte tempen tidigare? Varför gav jag inte henne lite alvedon när jag tyckte att det verkade som att hon kanske hade lite ont? Men det är ju lätt att vara efterklok. Hur som så har hon iaf fått sig en dos alvedon & ligger nu i sin säng i sitt svala rum & sover så vi hoppas att hon kommer må bättre imorgon. 


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Hihi det förstår jag det... Shit, jag skulle kunna skaffa hur många barn som helst bara för att det är så häftigt, men det går ju inte ;-)!



Det viktigaste är ju att du KOLLADE tempen, och gjorde nåt åt febern. Du är världens bästa mamma!



KRAM

2010-03-29 @ 21:57:48
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling