Hjälp,vad ska vi göra?!

Hej
Idag blev det ett litet besök till Uppsala med fam.Eriksson/Berg där vi på ett part affärer & kollade runt. Hem med oss följde ett par tofflor & ett par gummistövlar till Lilly & armringar som hon kan ha när vi är utomlands & i sommar. Men vi passade även på att kolla på syskonvagnar igen. Och vi båda blev helt kära i Urban Junglen. Helt underbar. Men nu till problemet......

VI FÅR INTE IN NÅGON SYSKONVAGN I VÅRAN BIL!!!

Vi har en volvo v40 & ni kollade på ett par men UJ verkade vara den minsta vi kollade på. Var bara in på barnens hus för babyland hann stänga men där vet jag att det fanns en carena men som sagt så verkade Uj vara den minsta syskonvagen vi såg idag. Mern när vi kom hem & skulle mäta lite märket vi ganske fort att vi nog inte kommer få in en syskonvagn i våran bil. För jag vägar köpa en P&T. Tycker det känns jätteläskigt att ha det lilla barnen under stora & sen så nära marken med. Men det är iaf min åsikt.

Men nu tänkte jag kolla vad ni med syskonvagn har för bil så man vet på ett ungefär vad man har att gämföra med.

Kramar

Ps. fick min kina buffe idag =) Happy!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej igen.

Det är inte lätt det där med vagnar. En gammal granne hade en Carena och var mycket nöjd med den. Jag tyckte som dig gällande P&T, men skulle jag välja en vagn nu så skulle jag nog välja en sån iaf, det är bökigt med syskonvagnar i affärer och alla på andra ställen där det är trångt. Den verkar liten och smidig, man blir lätt efterklok...



Ha det bra.

Kram

2010-03-28 @ 08:10:28
Postat av: Hanna

Vi har en P&T när vi ska nånstans där båda barnen behöver sitta, den ligger nu i bilen. Till och från dagis och runtomkring här hemma har vi en ståbräda till en kombivagn. Det har fungerat utmärkt för oss!

2010-03-28 @ 19:20:29
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling